dinsdag 4 september 2012

Nog een week

Het duurt nog een week tot ik ga vertrekken. Ik ben inmiddels gestopt met werken. Afgelopen weekend heb ik collega's, niet-naaste familie en schaatsmaatjes al gedag gezegd. Vandaag ga ik dit blog opzetten, het voorwiel met dynamo in mijn fiets zetten en spullen in dozen stoppen om mijn huis leeg te maken.

Ik kwam toevallig op http://thehairypushbiker.blogspot.nl/. Die gast is in drie weken van Glasgow naar Istanbul gefietst. Dat is verder dan Didam - Marrakesh. Zou ik dit niet ook gewoon in drie weken moeten kunnen doen? Moet ik niet wat ambitieuzer doelen stellen, zodat dit blog ‟Didam - Dakar” kan gaan heten?

Ik zal blij zijn als ik straks gewoon aan het fietsen ben en dit soort gepeins tot het verleden behoort.

O, en de achtergrondfoto die je ziet heb ik trouwens gejat van http://www.columbusmagazine.nl/afrika/marokko/zuidelijke_sahara_en_oases/reisreporter/fotos/59649.html.

2 opmerkingen:

  1. Hi just seen some traffic coming to my blog from your link. Can you translate into English please?

    Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Well, it just says that you rode a distance in three weeks that I planned to do in three months. I don't think this post is likely to generate great amounts of traffic. Maybe they're just spiders crawling the web, visiting your page again because I add a new link?

      I knew about your blog because it was mentioned in a magazine accompanying The Scotsman which I bought as weather forecast, tablecoth and emergency toilet paper when I was doing a bike tour in Scotland.

      Oh, and great to see you visit my blog! Did you read any of the posts in English?

      Verwijderen